Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

Kyrkogården

Kategori: Allmänt

Jag och mamma var iväg och tände ljus på mormor, morfar och pappas gravar för ett tag sen. Det var så himla vackert! Det såg ut som om alla stjärnor hade fallit till marken och lös upp hela kyrkogården. 
Mamma frågade mig häromdagen vad det är som jag kommer ihåg starkast av pappa och det första som jag tänkte på var hans varma, prassliga kramar. Pappa hade väldigt ofta på sog sin seglarjacka och jag kommer liksom precis ihåg hur det kändes att få en stor, varm kram när pappa hade på sig den jackan.. Lite konstigt kanske men det sitter som en sten i minnet på mig.
 
Jag är så himla rädd att jag en dag inte kommer komma ihåg dom där kramarna.. Vad fan ska man ta sig till då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: