Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

skolan

Kategori: Allmänt

Det har väl hänt ganska mycket med skolan sen jag skrev sist.
Jag var i skolan dom första sju dagarna. Men sen hände något. Jag orkade bara inte med att ha press på mig. Jag gick helt in i väggen och grät varje dag och mådde så jävla dåligt. Så jag var hemma i 20 dagar. Min doktor sa till mig och mamma att det viktigaste var att jag var glad så vi skulle släppa ångesten med skolan och bara göra saker som gjorde mig glad. Då vände det ganska rejält för både mig och mamma. För mamma har ju också mått dåligt av det här. Hon försökte att vara positiv och pusha mig men jag var bara nere och ville ingenting. 
Så vi bestämde möte med skolan och kom fram till att jag ska ha anpassad studiegång.
 
Så nu går jag bara i skolan måndag och fredag och har bara Form, bild och svenska. Och dom resterande dagarna praktiserar jag på ett hunddagis. 
 
Fifty, Ingo, Clinton & Milo ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: