Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

dagen

Kategori: Allmänt

Kan börja med att säga att den här dagen har varit den bästa på väldigt länge! 
Fast den kanske inte började så värst bra eftersom jag och mamma åkte till bup klockan nio fast vi hade egentligen tid klockan elva. Det var bara att åka hem och åka tillbaka senare, haha. 
När vi väl var hos bup så fortsatte jag göra lite tester. Ett av dom testerna gick ut på att jag skulle sitta framför en data och klicka på en knapp varje gång det kom fram en bokstav, förutom när det kom fram ett X. Det testet var 15 minuter långt! Fatta vad tråkigt! Haha.
 
Sen när jag var klar där så smsade Amanda och sa att jag inte behövde komma till skolan för dom hade redan slutat. Så då var jag ledig hela dagen. Fett skönt!
 
När jag kom hem så bestämde jag och min syrra att vi skulle gå en lång PW. Och jag kan lova er att det blev en riktigt låååång promenad! 
När vi var ute så visade min syrra mig ett JÄTTE coolt ställe! Förut när hon var liten så brukade hon leka där, tyvärr så har dom bommat igen alla dörrar. Men tror ni inte att det är någon som har brutit upp en dörr?! Fatta vad glada vi blev, haha. 
 
Sen lite senare på kvällen så fick vi en ny familjemedlem! En liten kaninpojke, är helt kär! Han är så underbar! ♥


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: