Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

Börja om

Kategori: Allmänt

Har inte haft någon som helst lust att blogga på senaste tiden. Det är väl antagligen för att jag inte har mått så bra. Känns inte så kul att bara göra massa deppiga och negativa inlägg, så då har det helt enkelt inte blivit något bloggande.
Så nu kör jag på en nystart!
 
Men nu ska jag fan ta mig i kragen och försöka uppdatera bra. Minst tre inlägg varje dag! Annars blir'e smisk! Haha. Nä men seriöst, det ska bli bättring!
 
Kan väl börja redan nu och berätta att det går jätte bra med mitt armbandsfixande! Fast har inte börjat sälja än. Men har redan flera styckna som är intresserade. Så det känns verkligen jättekul! 
Och dom kommer att finnas köpa i min systers Nagelstudio och antagligen online. Måste bara fixa en hemsida först, hehe.
Imorgon kommer bilder på några utav de armband som jag kommer sälja, hoppas det finns något som faller er i smaken! 
 
puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: