Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

Ångest

Kategori: Allmänt

Har sån ångest för skolan. Jag ligger efter i så många ämnen så jag mår bara dåligt när jag tänker på det. Och så kan jag ju inte ta tag i något, kanske lite ADD som förstör för mig..? Fast jag har faktiskt varit väldigt duktig idag och jobbat med både matte och engelska! Stolt tjej! 
Men jag ska kämpa på, jag tänker absolut inte stå där om tre år och kolla på när mina vänner tar studenten och jag har ett år kvar bara för att jag var för dåligsegefterbliven, skoltrött!
Så kämpa på, you can do it! ♥
Helt naturligt hår! Förutom färgen då, haha

Kommentarer

  • Din kåmpis Tara säger:

    Det är bra tänkt där Emelie, ska fan också tänka så! :)
    Fint hår du har honey ;)<3

    Svar: Haha, ja man blir faktiskt lite peppad när man tänker så! Tack så mycket honey ;D <3
    emplaaans.blogg.se

    2013-01-07 | 23:09:35

Kommentera inlägget här: