Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

Lite saker om mig

Kategori: Allmänt

1. 5 random grejer om mig
2. En person jag vill träffa just nu
3. Det här kommer jag aldrig att göra
4. Hit vill jag åka
5. Såhär bor jag
6. En av mina favoritbilder som jag själv tagit
7. Min favoritdag på året
8. Något jag är beroende av
9. Mitt favoritdjur
10. Det jag önskar mig just nu  
 
1. 5 random grejer om mig
1. Mina favoritfärger är svart och lila
2. Jag hatar sushi, bläää
3. Jag är sjukt sugen på Subway
4. Det var 10 år sen jag var utomlands (förutom Finland)
5. Jag har 10 husdjur
 
2. En person jag vill träffa just nu
Erika! Träffade henne senast i söndags men saknar henne redan och vill träffa henne nu nu nu! 
 
3. Det här kommer jag aldrig att göra
Hoppa bungyjump!! ALDRIG!
 
4. Hit vill jag åka 
Jag har fyra ställen som jag verkligen vill åka till. Maldiverna, Island, London och Polen.
 
5. Såhär bor jag 
Hallen
Mitt rum
Vardagsrummet
Badrummet
Mammas rum
 
6. En av mina favoritbilder som jag själv tagit   
 
7. Min favoritdag på året 
Min favoritdag är utan tvekan Julafton, konstigt va? haha. Nej men det är ju en sån mysig dag som man tillbringar med familjen och äter god mat och öppnar JULKLAPPAR! hihi
 
8. Något jag är beroende av
Just nu är jag fett beroende av Tempel run 2, haha 
 
9. Mitt favoritdjur
Mitt favorit husdjur är katt. Men av alla djur i världen är definitift Trädleoparden min favorit! Det är ett så vackert och graciöst djur! 
 
10. Det jag önskar mig just nu
Just nu önskar jag mig en iPad, fast jag är 80% säker på att jag aldrig kommer få en. Mamma tycker bara det är en onödig grej...dumma henne!
 

Kommentarer

  • Erika säger:

    SAKNAR DIG :'( ses på fredag :* <3

    Svar: Saknar dig mee! Ja då ska vi ha rå kul! :* <3
    emplaaans.blogg.se

    2013-01-22 | 18:58:21

Kommentera inlägget här: