Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

saknar

Kategori: Allmänt

Vill så gärna tillbaka till tiden då jag var liten. Då pappa fortfarande fanns och då jag fortfarande mådde bra. Då skolan inte var så jävla svår och då jag inte var medveten om hur allt skulle bli, att allt skulle vara så svårt. Då jag inte visste vad ångest var och då jag var glad. 
Varför längtade man till när man skulle bli äldre? Varför njöt man inte mer av barndomen? Varför skulle man växa upp så fort? 

Kommentarer

  • Baaartil säger:

    Hej Emelie.

    Tittar in på din blogg och gör ett litet avtryck.
    Hittade länk till din blogg när jag var inne på iFokus och tittade runt lite.

    Tycker det är kul att se på bloggar och hur de är uppbyggda både rent tekniskt men även till innehåll.

    Visst är det väldigt tråkigt att bli av med en förälder när man är ung som dig.

    Min minsta son förlorade sin mamma när hon gick bort i cancer 52 år gammal och min son Alexander var då 18 år.

    Nåväl Emelie, nu skall jag titta runt lite mer på både din och andra bloggar.

    Vänliga hälsningar,
    Bertil

    2013-01-22 | 03:55:21
    Bloggadress: http://baaartil.blogspot.se

Kommentera inlägget här: