Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

Hat

Kategori: Allmänt

Att skriva något sånt här anonymt är bara omoget och fegt. Det roliga är ju att den där personen som skrev det här skulle aldrig våga säga det till mig i verkligheten. 
Men huvudsaken är att jag har lärt mig att inte ta åt mig av sånt här. Jag är stark.
 
Mamma ska iallafall maila min lärare och bara tala om vad som har hänt. Även fast vi kanske inte kommer få reda på vem det var. Men vi vill bara tala om hur det ligger till. Att det liksom är någon i klassen som har skrivit så här hatiskt till mig. 
Jag kan fortfarande inte förstå att någon i min egna klass är så pass hatisk. Det trodde jag verkligen inte om den här klassen. Om jag hade svårt att lita på folk innan det här, hur kommer det då bli nu?
 

Kommentarer

  • Ingen Annan Än Anna säger:

    Fy, vad dåliga människor det finns! Tycker ditt svar var bra, ta inte åt dig. Bara du känner dig själv och vet hur du är och vill vara. <3

    Svar: Ja visst är det sjukt hur vissa människor kan bete sig! Tack så mycket! Och som sagt så har jag lärt mig med åren att inte ta åt mig av sånt här! :)
    emplaaans.blogg.se

    2013-06-29 | 09:37:54
    Bloggadress: http://annanykom.blogg.se

Kommentera inlägget här: