Emplaaans

-Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow-

Förlååååt!

Kategori: Allmänt

Vet hur irriterande det är när man ska in och kolla någons blogg och den inte har uppdaterat, haha. 
Men nu ska jag verkligen försöka att blogga mycket och ofta! 
 
Sen jag bloggade senast så har det hänt lite grejer. 
 
Jag och Mathilda har spelat in en drivtrailer. När vi var ute på landet så fick vi idén att göra en liten rolig trailer. Ska försöka att ladda upp den sen!
 
Igår var jag hemma från skolan på grund av att jag mådde jätte dåligt. Jag hade ångest över skolan och var allmänt deppig.. Så idag var jag och mamma hos bup i två timmar och pratade. Fick då diagnosen Social fobi. Inte så värst oväntat faktiskt.
 
Här kommer lite bilder från dom här dagarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: